Menu
Strona Główna
Galeria
Wymiana
Download
Kontakt
Wiedzmin 2: Zabójcy Królów
O Grze
Zbroje
Edycje Gry
Fabuła
Lokacje
Bohater
Zdolności
Umiejętności
Oleje
Fryzury
Easter Eggs
Wiedzmin
O Grze
Znaki
Style Walki
Fabuła
Bestiariusz
Miecze Stalowe
Zbroje
Oleje
Solucja
Karty
Powrót Białego Wilka
O Grze
Trailer
Książki
Andrzej Sapkowski
Ostatnie Życzenie
Miecz Przeznaczenia
Krew Elfów
Czas Pogardy
Chrzest Ognia
Wieża Jaskółki
Pani Jeziora
Online
Gości Online: 2
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 151
Najnowszy Użytkownik: MoSpaPl
 Znaki

Wiedźmini bowiem nie walczą machając tylko mieczami. W walce również używają magii, która zużywa tylko śladowe zasoby energii więc zwą je Znakami. Dodatkowo z niskim zapotrzebowaniem energii na wykonanie znaku wiąże się również to, że Wiedźmin nie musi obawiać się dekoncentracji podczas zwalczania potworów. Przedstawiamy wam znaki wiedźmińskie, których będziecie mogli użyć w grze.

AardZnak Aard – Fala telekinetyczna, która może odrzucić, powalić lub zamroczyć przeciwnika. Za pomocą tego znaku można również niszczyć przeszkody,np. zawalone mury.
Krąg: Labolatorium Kaer Morhen, Prolog

QuenZnak Quen – Ochronne pole działające przez 30 sekund na poziomie podstawowym. Jest to znak, który Geralt rzuca na samego siebie - Quen pochłania obrażenia wymierzone w Ciebie, a ulepszony odbija do 50% ich zawartości we wrogów.
Krąg: Jaskinia na bagnach, Akt II

yrdenZnak Yrden – Magiczna pułapka rzucana na podłoże, która rami przeciwników kolcami wysuwającymi się z podłożą i unieruchamia, przydatne zaklęcie kiedy trzeba wiać.
Krąg: Gaj Druidów, Akt II

IgniZnak Igni – Buchnięcie płomieniami ognia z dłoni, które rani przeciwników(ilość w zależności od poziomu znaku) a po ulepszeniu ma większe szanse na podpalenie przeciwnika. Za jego pomocą możemy również rozpalać ogniska potrzebne do medytacji.
Krąg: Krypta, Akt I | Krypta na Cmentarzu, Akt II i III

AxiiZnak Axii – Pozwala na ‘uspokojenie’ jednego z przeciwników, który przestanie z nami walczyć, a nawet może zaatakować swoich pobratymców. Jedyna jego wada, jest taka, że działa tylko na jednego wroga.
Krąg: Wieża na bagnach, Akt II

Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

AlisaGlok
27/01/2017 13:20
#AMBERZODIAC #AmberWizard JEWELRY ASTROLOGY #BALTIC #AMBER #PERSONALIZED #Cock #Rooster #Earrings You are Welcome in my Baltic Amber store #AmberWizard! http://www.amberwizard.eu
[url=


Ankieta
Czy Podoba ci się strona?

Tak

Nie

Nie Wiem

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.
Reklamy
Wiedzmin - Centrum Gry
Zakon Assassin's Creed
LetsPlej.pl - Akcja zrzeszająca polskich zagrajmerów.
TawernaGothic
Najlepsza toplista stron z Grami !!


stat4u

Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie