Menu
Strona Główna
Galeria
Wymiana
Download
Kontakt
Wiedzmin 2: Zabójcy Królów
O Grze
Zbroje
Edycje Gry
Fabuła
Lokacje
Bohater
Zdolności
Umiejętności
Oleje
Fryzury
Easter Eggs
Wiedzmin
O Grze
Znaki
Style Walki
Fabuła
Bestiariusz
Miecze Stalowe
Zbroje
Oleje
Solucja
Karty
Powrót Białego Wilka
O Grze
Trailer
Książki
Andrzej Sapkowski
Ostatnie Życzenie
Miecz Przeznaczenia
Krew Elfów
Czas Pogardy
Chrzest Ognia
Wieża Jaskółki
Pani Jeziora
Online
Gości Online: 2
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 151
Najnowszy Użytkownik: MoSpaPl
 Lokacje

Twierdza La Valett'ów

Pewnie spora część z was wi jakie lokacje przyjdzie nam zwiedzić grając w Wiedzmina drugiego. Rozgrywkę zaczynamy w zamku niejakiej baronowej La Valette i to właśnie temu zamkowi poświęcimy teraz uwagę.

Forteca której konstrukcja jest jak najbardziej przemyślana, co za tym idzie jest to wspaniałe miejsce do odpierania oblężeń. Biorąc pod uwagę swe położenie w pobliżu Białego Mostu, gdzie znajduje się przeprawa przez rzekę Pontar, warownia ma ogromne znaczenie strategiczne. Główna jej część leży na wyspie, lecz dość niedawno zaczęto budowę przyczółka przy południowym brzegu. I jako kolejne potwierdzenie tego, że Foltest to mądry król - wykorzystał fragment nieukończonej fortyfikacji jako jej najsłabszy punkt.

Przejdźmy do świątyni... Niewątpliwie jest ona starsza niż otaczające ją mury. Prawdopodobnie została wzniesiona na długo przed samym zamkiem, jako ołtarz dla lokalnego bóstwa. Są w niej malunki i witraże zaczerpnięte ze sztuki gotyckiej.

Kolejnym punktem naszego zaczepienia jest samotnia, która jest oddzielona od twierdzy długim mostem. Ma ona wiele zastosowań. Cały ród la Valette'ów modlił się tam i wertował potrzebne książki o strategiach wojennych. Był to też w pewnym sensie azyl.

Co to za zamek bez lochów? Setki metrów korytarzy. Setki cel i pomieszczeń typowych dla piwnic. O czymś chyba zapomniałem... Sala tortur. To na pewno dla tych bardziej opornych. Sala byłaby wielką grzesznicą, biorąc pod uwagę sprzęt i akcesoria służące do tortur.

Flotsam i Binduga

Flotsam jest faktorią handlową, która leży na granicy Temerii, Keadwen i Aedirn. Cały port otoczony jest wysokim murem co daje ochronę mieszkańcom faktorii. Nie mogło tu zabraknąć tak ważnej budowli jaką jest karczma lub zamtuz którego również twórcy nie zapomnieli dodać. No bo co ma do roboty wartownik w samotne noce? Przy Flotsam znajduje się Binduga. Skupisko chat w których rezydują głównie mieszkańcy Aedirn. Biedni ludzie zajmujący się szkutnictwem, a także przyjaźnie nastawieni do nieludzi. Może dlatego nie mają problemów z Wiewiórkami? Na pewno.

Przejdźmy się do kwatery Loredo, który jest komendantem we Flotsam. Sama rezydencja ma charakter raczej obronny. Bo gdzie będą się bronili się podkomendni w razie ataku? Chyba nie w chłopskiej chacie. Do kwatery prowadzą wąskie schody, które niewątpliwie ułatwią obronę budynku, a balkon to dobre miejsce do obserwacji i ostrzału. Sam Loredo mieszka na szczycie. Niżej znajdują się kwatery podkomendnych, a w piwnicy mieszka jego matka. Matka, która sama odurza się destylatem własnej roboty. Muszę dodawać że jest szalona? Czci bożka Vejopatisa, którego posągi można spotkać w okolicznych lasach.

Tuż za murami rozciąga się prastara puszcza - wielki zielony las w którym natura robi swoje. Sam las kryję wiele tajemnic. Tak samo cennych, co niebezpiecznych. Na każdym kroku można nadziać się na nekkera czy krabopająka. Nie będę tu za dużo opisywał. Wam pozostawię eksplorację tego obszaru.

Vergen i obóz Henselta

Akt II jest już nieco bardziej zróżnicowany. Zależnie od decyzji traficie do obozu Henselta lub o krasnoludzkiej osady Vergen. W obozie trwają przygotowania. Pełno błota i zamieszanie. Jak to w skupisku ludzi. Są namioty żołnierzy jak i szlachty. Jest też przenośny burdel. Nie sposób pomylić ze ich sobą.

Vergen jest dosłownie wykute w skale. Liczne w korytarze i kamienne uliczki... Miało swe świetlane czasy, które minęły. Ostatnie wydarzenia sprawiły, że o tym miasteczku zaczęto rozmawiać. Styl architektoniczny dowodzi, jaką wspaniałą rasą były krasnoludy. Prawdziwe wrażenie robi główna brama! Z początku nie budowano tego z myślą o militariach, ale mieszkańcu umieli się zabezpieczyć. W razie sforsowania bramy, napastnicy musieliby podążać przez długą aleję. Co za tym idzie narażenie byliby na ogień obrońców. Agresorzy powinni szczególnie uważać na kotły z gorącym olejem.

Okolice Vergen to rozległy, górzysty obszar. Trudno spotkać tam człowieka. Był tam kiedyś krasnoludzki kamieniołom. Aktualnie robi on jako schronienie dla harpii.

Loc Muinne

Kolejna lokacja to Loc Muinne - starożytne miasto pamiętające jeszcze panowanie Elfów nad światem. Są tam obozy Imperium Nilfgaardu i Redanii. Przybyli w jednym celu - By wziąć udział w wiekopomnym restaurowaniu Rady i Kapituły czarodziejów. W przypadku tego pierwszego - królują proporce, flagi i godła z wizerunkiem słońca - godła Nilfgaardu. Nie będziecie mieli wątpliwości kto tam rezyduje. Obóz króla Radowida z Redanii też znalazł swoje miejsce i podobnie jak w przypadku Nilfgaardczyków jest bogato zdobiony godłami.

Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

AlisaGlok
27/01/2017 13:20
#AMBERZODIAC #AmberWizard JEWELRY ASTROLOGY #BALTIC #AMBER #PERSONALIZED #Cock #Rooster #Earrings You are Welcome in my Baltic Amber store #AmberWizard! http://www.amberwizard.eu
[url=


Ankieta
Czy Podoba ci się strona?

Tak

Nie

Nie Wiem

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.
Reklamy
Wiedzmin - Centrum Gry
Zakon Assassin's Creed
LetsPlej.pl - Akcja zrzeszająca polskich zagrajmerów.
TawernaGothic
Najlepsza toplista stron z Grami !!


stat4u

Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie